środa, 22 czerwca 2016

Notka od autora

Witam wszystkich czytelników!
Wiem, wiem, dawno nie było rozdziału, zaniedbałam trochę bloga, za co naprawdę serdecznie przepraszam. Niestety - bycie na studiach nie jest aż takim prostym orzechem do zgryzienia. Sesje mnie kiedyś zabiją.  Na szczęście już wakacje, oby tak częściej!
Wracając do sedna - 2 rozdziały pojawią się na dniach, następnie jeden w następnym tygodniu, a później nie będzie rozdziału aż do ok. 17.07, kiedy pojawią się kolejne 2. Wyjeżdżam i chcę trochę "porzucić" internet i odpocząć. Mam nadzieję, że zrozumiecie.
Ponadto - założyłam jakiś czas temu aska o tym ff, gdzie możecie zadawać mi pytania dot. czegokolwiek w tym opowiadaniu. Odpowiem na wszystko, co tylko dostanę. User: amorcaesus (www.ask.fm/amorcaesus). Zapraszam do wysyłania pytań. Obiecuję, że się nie zawiedziecie. Mogę wam tam opisać postaci, wyjaśnić coś, ewentualnie dać jakieś spoilery.
Oprócz tego - niedługo trochę odświeżę playlistę (dodam tylko kilka utworów, które będą idealnie wpasowywały się w tematykę bloga lub w to, co się czyta po prostu). Co będzie też nowością - wprowadzę pewne "karty" postaci. Będą tam one opisane "na wylot", żebyście mogli poznać bohaterów bliżej, jednak nie wiem kiedy by się owe notki pojawiły.
Chciałam poinformować, że nowe rozdziały po 17.07 pojawiać się będą po każdych 5 komentarzach. Niestety, ale nie chcę przesiadywać tu i dodawać rozdziałów dla siebie, wybaczcie. Chcę wiedzieć, że ktoś to czyta.
Jeśli doszliście do końca tejże jakże nudnej notki, super, dziękuję wam bardzo i mam nadzieję, że was ona nie zawiodła.
Całuję,
autorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz